De vreugde van daar zijn

We leven in een snel veranderende, technologiegedreven wereld. En toch, hoe meer het verandert, hoe meer sommige dingen hetzelfde blijven. Mensen zullen zeggen: ‘Ik hou van de technologie, maar ik wil de aanraking!’

Daarom heeft de evenementenbranche een mooie toekomst voor zich. Er is geen vervanging voor ‘er zijn’. Alleen een live-evenement kan een ervaring bieden die alle zintuigen aanspreekt.
Bij Easyfairs gebruiken we nieuwe technologie en innoveren we om ‘er zijn’ spannender dan ooit te maken, met levensveranderende evenementen! Dat bedoelen we als we je uitnodigen voor een bezoek aan de toekomst.

Vijf belangrijke succesfactoren

We delen graag de vijf geheimen van ons ­succes. Slechts vijf? Ja, want dat geeft ons focus en ­strategische richting. We willen het klanten ­gemakkelijk maken om te genieten van een geweldige ervaring wanneer ze ‘de toekomst bezoeken’ op onze evenementen.

1.     Klantgerichtheid

We streven er altijd naar om klanten een geweldige ervaring te bieden. Maar klantgericht zijn is meer dan wat u direct kunt zien of ervaren; het weerspiegelt alle dingen die we doen, of onze klanten het nu wel of niet merken. Een geweldige klantervaring is het zichtbare topje van de ijsberg, maar zonder de onzichtbare 90% van ­klantgerichte acties zou er niets te zien zijn. Onze klantgerichtheid betekent vooral dat we de gemeenschappen die we bedienen, begrijpen en onze acties op dit begrip baseren.

2.     GEMAKKELIJK

Het staat in onze naam. Easy. We willen de ­klantervaring zo gemakkelijk, wrijvingsloos en ­plezierig mogelijk maken. We ­dagen onze team­leden regelmatig uit om de vraag te beantwoorden: ‘Wat heb je vandaag ­versoepeld?’ We zijn altijd op zoek naar manieren om de ­zakelijke propositie van Easyfairs uit te breiden en te verrijken, namelijk om het leven gemakkelijker te maken en de hele ervaring van deelname aan evenementen aangenamer te maken voor ­exposanten en bezoekers.

3.    EEN VOLLEDIG GEÏNTEGREERD EN SCHAALBAAR PLATFORM

‘Easify’ hangt af van de technologische ruggengraat die door ons bedrijf loopt. Een ruggengraat met een hele stapel volledig geïntegreerde best-in-class applicaties en consistente, nauwkeurige gegevens die er doorheen stromen. Die gegevens worden voortdurend verrijkt door onze successen en best practices die we in het veld hebben geleerd en gedeeld als bruikbare kennis door de hele organisatie voor continue verbetering en bedrijfsontwikkeling.

4.     TALENT

We hebben een uitgebreide talentstrategie en gedetailleerde methodologie geïmplementeerd die vijf dimensies omvat: talentaantrekking, talent­beheer, talentontwikkeling, belonen van talent en betrokkenheid en behoud van talent. Meer dan enige andere branche die je kunt noemen, is de evenementenbranche een ‘mensenbusiness’. Talent­management is dus van levensbelang. Wij geloven dat talentgerichtheid klantgerichtheid stimuleert.

5.     TECHNOLOGIE & DATA GEDREVEN

Technologie opent spannende nieuwe kansen voor de evenementenindustrie, en Easyfairs loopt voorop bij het benutten van deze kansen. Tijdens hun reis met Easyfairs genereren klanten enorme hoeveelheden data, die ons kunnen vertellen wat ze echt waarderen. We ontsluiten die waarde door gebruik te maken van gegevens om de ervaring voor exposanten en bezoekers te vergemakkelijken, waardoor ze een beter rendement op investering (RoI) en rendement op tijd (RoT) krijgen.

Easyfairs

Franklinweg 2
4207 HZ Gorinchem
Tel.: (0183) 680 680
info@easyfairs.nl
www.easyfairs.com

Nieuws van Easyfairs